10/20/2007

01:25

Pátek...Pátek večer a konec pracovního týdne...Nová práce mě celkem vyčerpává. Jen než si zvyknu a získám nad ní moc, budu muset každý den po práci spát. Pak se vzbudit, zamyslet se a zjistit, že poslední dobou je tady přece jen několik krásně zásadních změn ve stereotypním obalu. Učím se žít v noře. Ve vlastním obalu. Ve vlastní kukle. Když budu spát, baterky se dobijí a já zase budu moci vylést ze své kukly do práce. V pokoji je šero a ve vzduchu cítit cigaretový kouř. Pustím si Jori Hulkkonena a budu vzpomínat. Na zimní časy a na to, jaké to bude až nastanou. Lidi budou chladný. Nasadíme zimní bundy, posypeme chodníky a obličej skryjem si šálem. Usneme abysme se zase na jaře mohli probudit a otevřít se jako poupě růže...Jen poslední dobu si uvědomuji čím dál více, jak neskutečné rozdíly jsou mezi lidma. Poznávám, jak může být tímhle svět rozmanitý. A uvědomuji si čím dál víc, jak moc se těm ostatním vymykám kontrole. Nepřekvapuje mě to. Nutí mě to přemýšlet...Někdy nade mnou může kdokoliv vládnout. Hrát si se mnou jako s loutkou. Rád se dám. Někdy vládnu sám sobě. Hraju si se sebou jako s loutkou. A dělám to rád...Uvnitř cítím, že jsem neskutečně silný. Chci už vykopat ze sebe tu energii...Chci mít místnost s matrací místo postele. S malým oknem, s gramofonem a popelníkem. Nevycházet nikdy ven. Nemyslet a jen se dívat malým oknem ven. Pozorovat ty změny venku a neotvírat pošťákovi. Jen tak tam být...
V tuto krásně meloncholicky podzimní dobu se zase tak trošku mění můj hudební apetit. Jsem rád, že Underworld nám naservírovali nové album "Oblivion with bells". Zaposlouchal jsem se do něj. Chytlo mě podstatně méně než předchozí "A hundred days off", ale i tak jim to rozhodně nemůžeme nijak vyčítat. Je to hezký album. Koncepční, ale bez většího hitu, což v lepším případě může být u Underworld příjemnou změnou. V tom horšim ty z vás, co Underworld sledujete možná tohle album zklame. Lituju toho, že jsem si nevychytal předprodeje na jejich pražský koncert dříve, než bylo vyprodáno. Už jednou jsem je viděl a řadim to mezi nejlepší koncerty co jsem kdy shlédnul...Taky Neubauteni se ukázali s novým albem "Alles Wieder Offen". Nezklmali a opět ve mně pobouřili cit pro jejich osobitý zvuk. Tak je teď sjíždim celkem dost často. Vlastně se to všechno hodí...Protože je podzim.


3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

no ale co kdyz postak prinese nejakej peknej balicek s deskama? .)))

:: kvaldan :: řekl(a)...

tak pojdem otvorit ja. :P

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

Hlavne je super to ze Underworld zrusili sve vystoupeni...to nasere...