8/14/2008

Don´t wake me i plan on sleeping in...

Středa, 13.8., 23:13:
Okay...Tak jo...Říkám si, že tenhle čas strávený ve vlaku by se určitě dal využít.
Zamyslel jsem se nad tím, kolih hodin za celý život člověk stráví ve vlaku. Koukáním z okna, myšlením a nebo jen takovým lelkováním. Za ten čas by toho mohl stihnout daleko více.
Když už se mi násilím klíží oči a od únavy nejde ani číst, zkusím alespoň napsat pár nesmyslů.
Jsem na cestě zpátky do Pardubic. Sedím ve vlaku, který má namířeno až někam k jižnímu Slovensku. Je tu hrozná zima a v kupé se mnou sedí nějaký děsně zarostlý chlápek, který je rozvalený na celé jedné sedačce. Podle toho, že neodpověděl na můj pozdrav to asi určitě bude cizinec, ale nevím vůbec odkud (podle toho jak později komunikoval s průvodčí jsem začal pochybovat o tom, zda vůbec mluví nějakou řečí- v komunikaci hráli totiž hlavní roli ruce a nohy obou dvou)...Dneska jsem odehrál koncert na vernisáži v Karlín studios. Až na problémy a tmu to bylo celkem fajn. Ale bez problémů by to nebylo ono. Myslím, že alespoň pár lidí jsem zaujal. Vlak jsem stihnul jen tak tak a cestou jsem musel odmítnout jednoho beznohého bezdomovce povalujícího se uprostřed nástupiště na kartonové krabici. Kdybych měl více času, možná bych mu i nabídnul cigaretu. Vypadal dost skroušeně. Ale myslím, že bych ji ani nemusel nabízet. Řekl by si o ni sám.
Nastoupil jsem do vlaku a zjistil jsem, že jsem absolutně vyčerpaný. Každý pohyb mě bolí. Bolí mě krk, že asi neudržím hlavu.
Dopil jsem poslední kapku pití a přede mnou je ještě bezmála hodina cesty (a to nepočítám zpozdění). A tak se nějak sbíram a počítám minuty a metry směrem k posteli. Zbláznil se mi mobil a ukazuje nějaké nesmyslné obrazce a čáry. Monika Načeva mi šeptá, že démoni přicházejí. Je tu tma a zima. Zkusím spát...
Je to zmatek co mám teď v hlavě. Zmatek a neskutečná únavu. A to je důsledek tohodle nesmyslnýho a zmatečnýho textu...

Na vernisáži mě zaujala replika obrazu od Adolfa Hitlera. Vysela hned vedle televize na které se obraz celkem zajímavou formou rozebíral. 3 rodiny nezávisle na sobě dostali za úkol, aby se k obrazu vyjádřili a detailně popsali, jak na ně působí a co v něm vidí. Zajimavý projekt. Snad mi autor projektu promine, že jsem si nezapamatoval jeho jméno.
A co vidíte vy?

5 komentářů:

Artekk řekl(a)...

Vidím, že nemaloval špatně. Já bych udělal vegetaci v lepší kondici a na ten malej ostrůvek bych frkl aspoň jednu malou kyti, ale pak bychom zas možná mohli luvit o kýči :) Nicméně se mi to nezdá špatný a zobrazuje to věci +/- reálně. Mam takový obrazy rád :)
A jinak na mě působíš, že už víš aspoň, kam chceš momentálně dojet. Jen ti to komplikujou vlastníci drážních společností - jedním slovem "vyjebanci". ;)

2m řekl(a)...

ten obraz...ta skala vpravo...vidis tam neco????

Anonymní řekl(a)...

Hele...nevím proč, já se jakože v umění nevyznám, ale kdybych měl říct co tam tak vidím (teda hlavně na té skále vlevo), tak mé oči nemohou přehlédnout jakoby stojící postavu v černém držící kulomet? rybářský prut? netuším, ale mé podvědomí to tam vidí....

2m řekl(a)...

mozna mas pravdu

Artekk řekl(a)...

veprostřed v tom vodopádku vidim prso ;) jinak teda ani nic... napravo při troše představivosti rysy mužské tváře... ale tak to by se všude něco našlo a pochybuju, že to byl Ádův záměr...