3/13/2008

Chci se stát koroptví!

Sedím v práci a skoro usínám. Třetí kávu půjdu si za chvíli dát a pak zase nohy na stůl vyhoupnu. K tomu se pokusím porazit velkého draka v šestém kole "Super Mario Bros". Miluju tuhle klasiku! Vzpomínám si kolik hodin jsem se dokázal potit u televize s joystickem v ruce!...Už mám nasbíráno skoro 90 mincí a tak brzy dostanu život. Potřeboval bych někde najít a sežrat houbu abych byl silnější. Ale radši se půjdu domů vyspat...
Je mi celkem nemilé, že spousty lidí o kterých pomalu ani nevím, že ještě žijí se ozývají právě dnes. Nesnáším den svých narozenin. Nejraději bych ho celý vymazal z kalendáře. Na budoucí si asi vezmu volno v práci a celý ho prospím. A nebo se prostě jen někde zavřu, vypnu všechny přijímače, budu dýchat ten klid ve vzduchu a přemýšlet nad těmi rokami. Čím déle jsem na světe, tím méně ho chápu. Jakobych se "vyvíjel" pozpátku. A třeba až někdy umřu, tak se narodím...
Poslední dobou se toho moc neděje. Potřeboval bych zase nějakou radikální změnu, která by mě nakopla. Ale já věřím a snad i vím, že brzy přijde a já pro to udělám cokoliv!...Ještě, že jsi tu Ty a já si můžu odškrtávat dny v kalendáři!...
Také jsem se vrátil k tvoření tónů, zvuků, rytmů a melodií co dávají dohromady hudbu. Moje kreativní duše mě přesto neopustila a to už jsem začínal mít strach, že se zase vrátím do ohrady. Dodělávám své první solo demo album, které se bude jmenovat Omak a narodí se někdy koncem dubna či začátkem května. S produkcí mi pomůže pražská grupa Bleeding Ear. Také by mi měl už brzy vyjít můj remix na skladbu "My heart is so loud" od YOURAIe (www.myspace.com/yourai).
Zvuky těchto dnů: International Pony (hlavně album Mit Dir Sind Wir Vier), Console, Elegia, A Reminiscent Drive, Crystal Castles, Tiga, Burial...

A nakonec jedna perlička z linky:
Já: Hovořím přímo s majitelem telefonního čísla?
Zákazník: Jak to myslíte?
Já: Na koho je ta linka psaná.
Zákazník: Jako kdo tu je?
Já: Ano, dejme tomu.
Zákazník: Já a můj pes.
Já: Ale já bych potřeboval jméno prosím.
Zákazník: Ťapina.

Žádné komentáře: