12/19/2007

♥D

ooooch sladká Daisy!
buď hodná a spolkni jednu tabletku ráno
a jednu večer...
zajistím odvoz zvratek
a uklidním Tě seditivy...

ooooch sladká Daisy!
dej mi pusu na mou holou řiť
a hlaď mě svým prsem po nohou...
vypěstuj v sobě plod
a pak ho znehodnoť...

ooooch sladká Daisy!
přelep mi pusu izolepou
a potři mi tělo majonézou...
těším se na Tvé slzy
až budu je chutnat pusou...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

je to picovina sorry

2m řekl(a)...

no to je mozny...a pise se tady nekde ze to picovina neni??? ja Te to nenutim cist...

Anonymní řekl(a)...

ale nutiiiil!

Anonymní řekl(a)...

pekelna sracka

--- řekl(a)...

Píčovina? Pekelná sračka? Lidi, četli vy ste vůbec někdy Ginsbergův Kadiš pro Naomi Ginsbergovou? Dobrý vkus je prostě čím dál tím víc osobní záležitostí. Vidět tyhle komentáře Alan, přehodí si přes sebe kabát z dekadence a ukáže vám vztyčený prostředníček... Pro mě dobrá práce.