10/28/2007

Zkouška pravých přátel aneb návod na znepřátelení své "kamarádky"

01: Nasedněte se skupinou kámošů do auta a jeďte na koncert.
02: Celou dobu jízdy autem na ně nemluvte. Jen čekejte, zda oni začnou mluvit na vás. Jestli se vás třeba na něco zeptají.
03: Až dojedete na koncert, pořád na ně nemluvte a čekejte.
04: Spadněte do nezvladatelné deprese. Do pocitu totálního osamocení.
05: Opijte se.
06: Vychutnejte si koncert.
07: Opijte se ještě víc.
08: Vyjděte ven z klubu, začněte nepříčetně brečet a vzlykat.
09: Buďte venku do té doby dokavaď se oni nevratí do auta.
10: Nasedněte s nimi do auta a jeďte domů.
11: Nasaďte si sluchátka a začněte hlasitě zpívat.
12: Čekejte na jejich reakce.

Od někoho se žádné reakce nedočkáte. Od někoho ano. Přátelé můžou být zároveň nepřáteli.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ehm.. rada bych podotkla, ze jestli ty zvuky, co jsi vydaval, meli pusobit jako zpev, mela jsem asi naladenou nejakou ukvicenou a urvanou frekvenci. a dodatek: kdyz uz mluvis o toleranci, mohl jsi tolerovat alespon ty nas, kdyz jsme te nekolikrat upozornili, ze nam tvoje chovani bavi.. a to, ze jsi mi malem zlomil ruku ti je taky jedno. ha. hrdino.)
a tvoje kamaradka nejsem! NEJSEM! NEEEEEEEEJSEEEEEEEEEEEM!!!

Anonymní řekl(a)...

teda mely----

Anonymní řekl(a)...

a ne bavi ale vadi. laptiptop ve skole kurvaaaaaa

2m řekl(a)...

silene zhrzena woo: pridej si k tomu jeste zlomenou nohu a psychickou ujmu na Tvem zdravi a bude to kompletni!...moje kamaradka rozhodne nejsi, to souhlasim, protoze takhle by se moje kamaradka nikdy nechovala...proto jsem tam psal ty uvozovky vis:)...to je jedno ja tohle uz nehodlam resit, protoze stejne mas svuj vlastni "rozum" a sve vlastni domnenky, ktere jsou samosrejme pravdive...jak jinak-jsi to prece TY!

Anonymní řekl(a)...

ty jo a nedelate (nedelas) z toho zbytecnou aferu?

ivavi řekl(a)...

ten post je neobjektivni...

tezko se to jen tak popisuje nekomu, kdo tam nebyl. A myslim, zes tam zapomnel napsat bod "delat ze sebe chudaka" a "poslat vsechny po prdele"

2m řekl(a)...

...: rekl bych ze trosku aferu z toho delaji no...ale to je jejich vec ja jim to neberu...alespon ted uz vim, ze to asi nebyly ty pravy kamardi, kdyz nejsou schopny podrzet cloveka kdyz je mu fakt nejhur...a to ze jsem se opil a byl sem neprijemnej tak to ano...pote co na me celou dobu nikdo nemluvil (ja taky ne, protoze pote co jsem se ten den dozvedel jsem vazne nemel naladu ani n a nekoho mluvit-proste sem byl na dne) jsem se vyjadril asi trochu nevhodne...ale delam ze sebe chudaka

Anonymní řekl(a)...

... : kdo ze napsal ten post? ale jo,aferu z toho delame my:D
nejsem z toho vesela,ale ani v depresi.chybel mi ale zvykla jsem si bez nej zit...
2M: a bejt na dne je pro tebe preci bezny.tvoje depky jsou neustavajici. spis je to jeden velkej problem v tezky stagnaci.
a kt omu postu, kdyby to bylo to jediny, co ve me vyvolalo pocit, ze nejsi muj kamarad, asi bych te nechala nepravem.
nerikam ze za vsechno muzes jenom ty...
btw tu ruku jsi mi vazne drtil,)

Anonymní řekl(a)...

a tak tohle je na me moc... to je nejvetsi hovadina, co jsi mohl napsat... timhle jsi nam uz urcite UBLIZIL... pokud byl nekdo netolerantni, tak ty... kdyz te nekdo z nas nekdy potreboval, dokazal jsi mit plnou hubu kecu a vysrat se na nas... a pokud si myslis, ze my jsme se vykaslali na tebe - omyl... posral jsi to tema kecama o svlekani stare kuze... sorry... ale tohle me fakt vytocilo