12/14/2006

...patřím sem??


Tahle otázka mi už nějaký ten pátek bloudí hlavou. Nikdy sem nenašel odpověď, i když několikrát už sem ji byl docela blízko...
Oukej začneme...Nevím jestli patřím zrovna na tento blog, ale zkusit sem to chtěl. Další ovce ve stádu...Co sem budu sakra psát? Rozhodně asi nic, co by vás obyčejné návštěvníky zajímalo. Je mi jedno co si o tom kdo bude myslet, já si sem budu psát cokoliv. A ten kdo bude chtít, najde si tady svoje místečko. Respektuji cokoliv, ale pokud nerespektujete mě, tak sem nelezte...Kurva to je blbej začátek...No nic...Každý začátky sou těžký a většinou dříve zkončí než začnou. Vůle je svině...
Mějte se fajn přátele...a pokud se chcete smát, otočte se ke mě zády...Těšte se na další písmenka, snad přídou brzy jako ranní rosa (dneska byla pěkná kosa)...

2 komentáře:

oleadnr řekl(a)...

každý začátek je těžký milý příteli .............. patřím sem? patřím kam? a co mi patří? ............................. to se ukáže

Anonymní řekl(a)...

Kdyby si sem nepatřil a tím pádem nebyl ochudil by si svět o něco velkého. Každý může dělat chybu, proto se na druhou stranu tužky dává guma. Proto je tvé místo tady a nikde jinde, s Charónem se setkáš za dlouho :-)