12/19/2006

Masha Qrella



V Divadlu 29 hrála v pátek Německá písničkářka Masha Qrella se svojim "bandem". Po dlouhé době sem si tak mohl vychutnat kvalitní hudbu naživo. Její post indie rock obalený v lehké elektronice mě celkem dost baví a to na obouch deskách (Unsolved Remained i starší Luck) a tak sem si labužnicky podupoval nohou a zamezil výhled ostatním, tím že sem stál těsně před ní (párkrát se na mě dokonce podívala a hezky usmála:). Myslím, že stejně tak to bavilo i ostatní a tak se na podium celkem asi 3x vraceli a atmosféra houstla a houstla až byla úplně vyhoustlá (v dobrém slova smyslu samosřejmě). Jako poslední přídavek zahráli i novou skladbu a tak doufám, že se brzy dočkám i nějakého toho EP nebo dokonce alba:) Opravdu dost vydařený koncert..."Předskokani" byli Miou Miou a to už mě asi u třetí skladby začalo celkem nudit. Skladby celkem na stejné brdo a poněkud divná Francouzština, která ani nebyla moc slyšet (možná dobře:). Nejvíc mě bavil bubeník, kterej dělal při hraní neskutečný grimasy a občas to vypadalo jako kdyby trpěl nebo ho mučili. Klobouk dolů:)...Myslím, že Divadlo 29 začnu navštěvovat častěji.

2 komentáře:

oleadnr řekl(a)...

kdo neviděl neuvěří ............ a dvoumetrák je všechny dostal do svého foťáku . ďábel

Anonymní řekl(a)...

Že já vůl nepřijel. A to mě Honza ještě zval... Rád hledám novou alternativu, není to sice hudba podle mého gusta, ale proč bych to neměl zkusit. Snad příště Pardubice ... já se vrátím :-)