9/23/2008

osvobození

M: "tak...začneme?"
J: "tak jo..."

M: "máš strach?
J: "proč? měl bych?

M: "myslím trému...máš trému?
J: "ani ne..."

M: "proč zavíráš dveře?"
J: "nechci aby unikalo teplo"

M: "děláš to tak často?"
J: "pokaždé když vstoupím do nové místnosti"

M: "proč nezhasínáš světlo?"
J: "protože se bojím svítání"

M: "potřebuješ nebe?"
J: "nerozumím otázce"

M: "...jestli potřebuješ nebe?"
J: "to nevim, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel"

M: "a nad čím přemýšlíš?"
J: "proč nikdy neudělám to, co skutečně chci..."

M: "chceš to? je to droga?"
J: "...co je droga?"

M: "ptám se já..."
J: "...dobře...co je droga? je to život!!"

M: "...jsi sám?"
J: "mám tady krokodýla"

M: "je plyšovej?"
J: "jo"

M: "bylo mi to jasný!...co s ním děláš?"
J: "koukám se na něj..."

M: "to je všechno?"
J: "všechno co bych chtěl dělat..."

M: "...hmm..."
J: "ale ještě na něj občas mluvím"

M: "a na co se ho ptáš?"
J: "kdy už na mě konečně promluví..."

M: "stalo se to někdy?"
J: "...ne!"

M: "...je plyšovej..."
J: "ja vím"

M: "věříš v boha?"
J: "věřím v plyšového krokodýla"

M: "on je bůh?"
J: "ne to ne, ale mám ho rád"

M: "má rád on Tebe?"
J: "ano má"

M: "jsi šťastný?"
J: "...ne!"

M: "...dík!"

M: "...další!!"

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tohle mě celkem zaujalo ... :)

Zdravím Tě po dlouhé době.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj neznámí človíčku.Jentak náhodou sem najela na tvuj blog.Nevim sice co to má znamenat deníček..?nebo jen tak psani..?každopádně je to tvoje věc.Něco sem pročítala a pochopila sem z tvích textu,že si v tomto malim životě co ty žiješ neštastný.Mýlim se snad?Věci vidíme,tak jak je videt chceme na to nezapomen.Jinak máš pěkný blog.Přeji ti štěstí a kdy si chtěl odepsat tak na nuaadel@centrum.cz