5/04/2007

Včera...

...byl zvláštní den. Řekl bych něco jako vybočení ze stereotypu každého dne. Mám pocit, že poslední dobou ten stereotyp nějak mizí. A já vím čím to je. Je léto a já cítím, že každý den může být jiný, když svítí sluníčko. Začínám poznávat spousty nových lidí, začínám cestovat, začíná dovolená:) Včera jsem to sluníčko trávil s člověkem, který ve mě zanechal nějakou zvláštní stopu. Snad se ta stopa nevypaří jako voda na asfaltu. Na něco čekám a nevím na co. Nechám se překvapit... Stojím u Teska a přijde ke mě cikánka. Jestli nechci vyložit budoucnost. Čekal jsem otázku ve stylu jestli nemám cigáro. Začalo se mě to lehce mlet v hlavě a jediné co mě napadlo, odpovědět otázkou, jak to děla..."Vidím Ti to na očích!"..."Pojď kousek pryč a já Ti vyložím z ruky!"...Chvíli jsem váhal a bál se, ale pak jsme nakonec šli za roh, já vytáhnul levou ruku z kapsy a ona začla. První co řekla bylo, že jsem dobrý člověk a pokud půjdu správnou cestou můžu mít dost peněz. To mě celkem zarazilo. Pak pokračovala, že zažiju velkou lásku, ale ještě předtím zklamání (pokud prý už nebylo). Budu mít 4 děti (ha) a nějakého velkého nepřítele. Nevěděl jsem co říkát a upřeně jsem se na ni díval a ona pořád věštila. Pak se zastavila a řekla: "Další budoucnost peníze si žádá!" To jsem trochu nepochopil a tak mi to řekla polopaticky: "Dej peníze!!"...Měl jsme jen pár korun tak sem je vytáhl z kapsy a dal na ruku. "Víc nemáš??? Dej papírovou a celou budoucnost Ti řeknu!!"...To už jsem se začal trošku smát a ona začla odcházet a cestou si vyhlížela další oběť. Ale byla dobrá! Aspoň něco předvedla a já mám o čem uvažovat!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

och ta cikanka... zastavuje me temer denne a ja ji porad rikam ne. mam trosku respekt pred nekym tahle tasit ruku...
ale obdivuju te ze jsi sel.. navic stranou:)

2m řekl(a)...

tasit ruku...proc ne?...ja ji teda jeste nikdy nepotkal a proto jsem byl tak prekvapenej...ale byla celkem zajimava

Unknown řekl(a)...

jo, neco podobnyho mi vyvestila asi dva roky zpatky v autobuse .))))

ivavi řekl(a)...

lilac: takze budes mit ctyri deti, to abychom uz zacali pracovat

Anonymní řekl(a)...

Naprosto přesně! Včera jsme si udělali se ženou výlet na Slovensko a poslední zastávka byla v TESCO na konci Piešťan. A tam nás klofli, i když se podobným akcím zásadně snažíme vyhýbat. V pozadí jeden urostený snědý chlapisko, šikovná mladší cigánečka a letitější kolegyně. Musím uznat, že divadlo bylo na zcela profesionální úrovni, spíše jsme to pojali jako kulturní vložku na závěr zájezdu a mincí v celkové hodnotě 2€ a 20Kč vůbec nelituji. Slušně jsme poděkovali, zatáhli okénka u auta a urychleně jsme se pakovali směrem do ČR.
Upozorňujeme méně odolné občany, že jejich neodbytnost a agresivita s postupujícím programem nabírá na intenzitě a je nutno zavčasu tuto komedii ukončit a rozloučit se :-)
Ani ochranka TESCO, ani Policie nebyla v dohledu!!!
29.3.2012 asi 15.30 hod
JOJO