2/14/2007

Luna svítí a králíci běhají jak o život...nene nejsou Velikonoce...možná Valentýn


Jsem nemocný. Ještě pár dní zpět a já ležel mrtvej v posteli s horečkama. Teď jsem alespoň přišel na způsob, jak psát i z postele. Stačí monitor posadit na židli (zde se naplnili moje slova, že brzy poslouží jako odkladací stolek), klavesnici s myší do postele a je to. Nikdy by mě však nenapadlo, že optická myš funguje výborně na prostěradle:) Už na tom nejsem tak špatně a tak se povětšinu nudím, poslouchám, poslouchám, sem tam něco skládám a nebo spím. Dlouho jsem nic nenapsal. Ne že by se nic nedělo, ale chyběla chuť. A to, co se dělo se sem možná ani nehodí...Víkend byl celkem dost zajímavej. Byl jsem v Brně a skoro celý pobyt sem tam prospal. Zahrál jsem si na housle, uvědomil si pár věcí a pozoroval závislost na počítačových hrách v praxi. A taky alkohol a jeho účinky na člověka (nepil jsem moc, ale Morava je Morava:)...A teď tahám holuby z nosu a hleny z krku a doufám, že zase někdy...a je Valentýn. Nikdy pro mě tenhle svátek moc neznamenal. Snad poprvé tenhle rok si můžu řící, že někoho miluju a on mě a...jako z pohádky. Ale proč zrovna dnes? Valentýn nic neznamená. Lidi dokazujte si lásku každý jiný den v roce. Máte jich na to 365, včetně 14.února...teď si jdu pustit Electric President a koukat do stropu...snad zase brzy.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

se máš :(

Anonymní řekl(a)...

Tak k tomuto musím reagovat…  Strašně mě mrzí, že si v Brně onemocněl. Plán toho co se bude dít měl být úplně jiný … ale páteční večer v Brně byl hustý a myslím si, že i ten pátek nám to zhatil. Strašně moc mě mrzí to, že to dopadlo (nedopadlo). BTW nejsou to housle na co jsi hral (viola), a Mirek ??? Závislost na PC games…. ??? nikdy to nepřipouští. Ale i já jsem závislý. Na lidech, které mám rád, kteří jsou mi drazí a vím, že se o ně mohu opřít. Děkuji všem za tuto závislost, protože to je jedna s mála kterou nehodlám řešit. Přeji brzké uzdravení a příště, až se bude plánovat cesta do Brna zamknu Pájku a všechny destiláty (i když on by udělal do 2 hodin "kolonu"):-) . Lidé mějte se rádi!!! Jen kvůli tomu žijeme. S pozdravem Brno :-)

2m řekl(a)...

anonyme proc se mam????
jovano: nechápu, proč když sám vím, že to byla viola píšu housle:)
Já jsem také závislý na lidech a některých si vážim víc než sebe.